wolferthegreat

MED SAKNAD...

Kategori: Allmänt

                                                     
 
 
 
...släppte vi ut dessa på lastbilflaket för deras sista gemensamma tur. Efter tre år hos oss på Teknikprogrammet, har vi haft förmånen att få se dem blomma ut till vuxna, förståndiga, personliga och mycket trevliga individer.
TE11
 
                   
 
Även om vi har haft duster under resans gång, är jag säker på att ni förstår att det är vårt ansvar att driva er så mycket det går under kunskapsinhämtandet, oavsett vilken nivå ni befunnit er på. Och jag är säker på att ni alla har utvecklats på både det personliga planet och det kunskapsmässiga området.
 
Själv kommer jag att sakna er runt vårt konferensbord i arbetsrummet. Ni har verkligen skänkt en riktigt morgontrött pedagog ett positivt uppvaknande när ni suttit vid bordet, redan innan jag lyckats släpa mig dit, och vill ha hjälp med era arbetsuppgifter. Och jag har även tyckt att det varit riktigt trevligt att ni sökt er till vårt arbetsrum för att prata och umgås med oss. Visserligen blev ni kanske lite väl högljudda ibland, men vi har verkligen uppskattat er närvaro.
 
Och ni har skött er så otroligt fint under hela er stund hos oss, och ert uppträdande under er sista dag hos oss är berömvärt!
 
Vi kommer att sakna er!  Och vi önskar verkligen er alla en god framtid! Och glöm oss inte!
 
 
Jag vill även nämna NA11, som jag haft förmånen att undervisa i de tre första matematikkurserna. Kommer att sakna er också. Hade ett fint samarbete även med er, kommer såklart att följa er framtid. Ska bli mycket spännande att se vilken väg ni kommer att välja!
 
Så... STORT LYCKA TILL, till båda klasserna!!
 
Javisstja, lovade att skriva något positivt om L.R. också, ja... hon med den sjuka humorn? Plus på dig L.R.
Så nu e de gjort!
 
Fin sommar på alla läsare!
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: