wolferthegreat

Dagsläget i kvinnomisshandeln...

Kategori: Allmänt

Ska på en gång att jag INTE försvarar något som helst våld mot kvinnor, bara så att ni vet! Men.... Ibland kan det dock förekomma att modern till barn kan gå över gränsen när det gäller separation. Jag själv blev anmäld för misshandel av mina barns mor vid ett sådant tillfälle. Efter vår separation så kunde jag inte ha barnen som var överenskommet då jag arbetade extra och behövde pengarna för mina barn. Jag åkte då till vår tidigare bostad och skulle meddela detta, och vad hände? Hon tappade greppet fullständig och gav mig en lavett. två lavetter, tre lavetter och allt inför barnens som satt i trappen och undrade vad som händer, fyra lavetter, fem lavetter även om jag sa till henne att "lägg av ska barnen se detta"? sex lavetter, och den sista sju stycken....Sen... Gav jag en lavett tillbaka för att hon skulle sluta! Hon sket fullständigt att barnen tittade på... Fin mamma. OK, va gjorde hon sen? sprang uppför trappen och skulle polisanmäla mig för misshandel, jag sprang efter och när hon står med telefonluren i handen så klipper hon till med den rakt i mitt ena öga. Duktig dam eller...? Senare kom en kallelse till Polisen i Täby, hon gjorde en polisanmälan? OK, för mig var det bara tur att jag hade kompisar som var poliser i Täby, de visste att jag aldrig, aldrig skulle slå en kvinna eller någon annan. Så, fallet avskrevs tämligen snabbt. Men fy fan vad metodiskt barnens mor agerade, med hjälp av hennes bästa vän som inte har några skrupler alls. Senare hörde jag från barnen att jag verkligen hade misshandlat henne.... Kul? Jävla häxa skulle jag säga... En annan gång så var jag i vår tidigare boende och väntade på barnen, då försökte damen sparka mig mellan benen? Varför? Vet ej, men säkert någon tanke då barnen var på väg dit...Men den "gubben" gick inte då jag var väldigt vaksam mot hennes rörelser. Ytterligare en gång, vi stod mittemot varandra och jag utanför dörren, då tog hon tag i min skjorta och vände oss om så att hon stod utanför och jag innanför, och skrek till grannarna "Hjälp, hjälp han slår mig"... Fy fan vilken vidrig mor mina barn har, de skulle bara veta... Hur fan kan man agera på detta sätt? Är det normalt? Fy fan för den damen! Och... senare har hon och hennes "fina" familj baktalat mig å det grövsta så att jag inte har någon som helst kontakt men de fina barnen, sååå tragiskt tyvärr. Hoppas de någon gång inser detta... Kan vara så att det är inte mina barn? Tanken slår mig ofta efter hennes, och hennes familj verkligen har jobbat för att jag ska försvinna ur barnens liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: