wolferthegreat

Återvinning...

Kategori: Allmänt

Vi kör rätt så hårt med återvinning här på jobbet, och försöker få våra elever att inse nyttan av det. Med det i mina tankar, hamnade jag rätt så långt (?) tillbaka i tiden. Kommer ni ihåg den här "naturvänliga produkten?
 
                                       
 
och då menar jag den som finns i handen...
RIGELLO!! En produkt som innehöll lite flytande, och som det gick bra att kasta lite som man ville i naturen. Den skulle enligt uppgift förmultna av sig själv och smälta in i kretsloppet. Om den gjorde? Nja, det var nog lite sisådär med det. Eller rättare sagt, inte alls!
 
Annars en nice ung man där :).
 
Och snön har kommit som sagt, och tro det eller inte, jag har blivit insnöad!! Ändå bor jag högst upp i huset! Nåja, i alla fall kan jag inte komma ut på balkongen för en fika eller frukost!
 
      
                                
                                                             
 
Å andra sidan... va ska jag dit o göra när det är - 15 ute?
 
                                  
 
Men det här ser väl ganska skönt ut eller...
 
                         
 
Någon här i arbetsrummet började yla om att det ska bli varmt igen. Nähäpp säger jag då! Vägrar!
 
Trevlig Lucia på folket!
 

Kommentarer

  • A-C säger:

    Nämen hej hopp...vem kan det vara på bilden? Nån man känner? ;-) Å frisyren..wow....tycker du ska spara ut igen...:)

    Svar: Jo de e ju Mr Nice Guy! lyssnar på Alice Cooper just nu så de passar ju bra! Försökte spara i våras, men damerna här sa ifrån!
    Mårten Loberg

    2012-12-12 | 21:55:03
  • A-C säger:

    Du ska inte lyssna på dom damerna. Tycker du ska lyssna på mig ;-)

    Svar: Lyssnar normalt aldrig på dem, låtsas bara göra det...
    Mårten Loberg

    2012-12-13 | 20:29:46
  • A-C säger:

    Fast jag menar inget negativt...du är fin som du är...:)

    Svar: Jo tack!
    Mårten Loberg

    2012-12-13 | 21:29:28
  • A-C säger:

    ...och det menar jag från djupet av mitt hjärta...inget trams...

    Svar: Tack AC
    Mårten Loberg

    2012-12-14 | 15:20:21

Kommentera inlägget här: