wolferthegreat

0-2...

Kategori: Allmänt

...och tre raka nu. Verkar som om krampen är på övergående och Elitserien kommer tillbaka till Mesta Mästarna! Själv har jag haft svårt att acceptera att styrelsen valde Challe Lallare som ersättare för Hardy! ? Frågetecknet för att jag undrar hur de tänkte?! Utropstecknet för att de tänkte galet! Ok, missförstå mig inte nu, Challe är en djurgårdare, och hans tid som aktiv i klubben finns fortfarande i mina tacksamma tankar...Det är ju så här jag vill minnas honom...
 
                            
 
Inte för att han håller på att dö precis, men han har säkert lidit en del för att hamna så här...
 
 
... i djupa bryderier. Jo, karl'n hade inget lätt jobb att ta över från Hardy, som för övrigt är en av mina stora favoriter, förstår faktiskt inte varför Hardy fick gå. Var han mätt på framgångar kanske? Jag vet inte, men det är väl så att när en förening går i stå, blir det tränaren som får gå!?
Ha, f-n vad bra rim de blev...
Hur som helst, sååå skönt att klubben börjar vinna igen, och jag hoppas och tror att Challe tycker detsamma trots att han misslyckades med att få laget på vinnande spår!
 
Tänk nu på att vi alla är DJURGÅRDARE!
 
Och har ni inte fattat de än, så... VÄX UPP!
 
Ha en go helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: