wolferthegreat

GODISET....

Kategori: Allmänt

...börjar ta slut. Har lite "Matterhornchoklad" kvar, men inte mycket. Så gott bara...För ni vet väl att alpen på Toblerone är just Matterhorn? Så klart ni vet!
 
Har lite kvar men tar snart sluuuut! Suck
Ännu värre är att mina M&M redan är slut, och de e dubbelsuck! Nej,nej, inte de svenska, de innehåller ju inga giftiga färgämnen som de man köper på taxfree... Skillnad på smak, riktig skillnad!
De här är GODIS! Tar alltid slut fööör fort! Gift e gottis!

Kommentarer

  • A-C säger:

    Men vad fin du har gjort bloggen! Duktig pojke;) Måste fixa till min också men har inte riktigt orkat ta itu med det...
    Inte visste jag att du var en sån godisråtta hehe. Det är jag med! Särskilt choklad i alla möjliga varianter...

    2012-11-10 | 16:07:40
  • Anonym säger:

    Jo, M&M är mina absoluta favoriter tillsammans med AntonBergs marzipangodis! ;)

    2012-11-10 | 17:26:26
  • A-C säger:

    Mmmmm...vad gott ;-)

    2012-11-10 | 18:50:22

Kommentera inlägget här: