wolferthegreat

Tankar om gårdagen...

Kategori: Allmänt

Sitter här vid mitt arbetsbord och filar på ett matteprov som ska köras imorgonbitti. Lyssnar samtidigt på grymt bra "Ten Years After". Glömmer bort dem ibland, men fick in dem idag, för sköna...
 Sååå, här är det jag sitter o tjötar på damerna omkring...
 
Som sagt, pausat nu och tankarna far såklart tillbaka till gårdagens fantastiska Z-tillställning! Säkert ett uttjatat ämne vid det här laget. Har själv dock lite gnäll o framföra...
 
TV4 ? Har de ingen som helst självkritik när det gäller vilka som ska få ledsaga tittarna genom idrottsevangemangen? Hallå? Står ta mig tusan inte ut med den där R.Perlskog längre! Jaja, jag vet att det finns en volymknapp på burken, men hur kul är det? Är det INGEN mer än jag som tycker han är sämre än sämst? Hur kan karl'n få fortsätta med sitt naiva, osammanhängande och "tidningenBusterliknande" dravel år ut och år in? Eller är han bättre än jag anser? Måste vara mig det är fel på, annars hade väl TV4-sporten tagit bort honom från den position han haft och tyvärr fortfarande har? Har i och för sig ruttnat mer och mer på den kanalen, men den här referenten är ju sååå kass! Vad var det han yrade om igår? Hörde ni hans passning till Sveriges alla barn? Jag höll på att rent av svimma när mannen klämde ur sig:
                                                       
"Glöm nu inte alla svenska barn att när ni ber er kvällsbön, glöm inte att be om att Zlatan ska få vara skadefri ett år. Glöm inte det barn, be för Zlatan"
 
Haha, han int klok den...
 
Undrar vad ni andra tycker, och vad tycks om Jens Fjellström?
                                    
För visst var det väl han som var bisittare igår? Visst var det väl han som sönderanalyserade ALLT? Men han är lite förlåten... han har ju lirat i Djurgååår'n! Men, visst är det arbetssamt att få precis allt analyserat?
 
Såå, nu har Herr Gnäll skrivit av sig lite, och då kan jag passa på att tacka Ingrid på jobbet för de goda Zlatanbagerierna, hmmm...kan man säga så? Nåja ni förstår säkert, finns ju bara intelligenta läsare här lr hur?
 
Återgår till mina arbetsuppgifter nu, så jag slipper sitta uppe halva natten! Och mer "TYA"! Rekommenderas att lyssna på!
 
Bajbaj

Kommentarer

  • A-C säger:

    TYA...ja dom var de länge sen man hörde... men vad du gnäller idag hehe...tack vare dina offentliga tiggerier kom iallafall Ingrid upp till mig med kladdkaka i morse. De va inte illa må jag säga;) Men det får inte bli för ofta för då måste jag börja jobba deltid för att hinna springa bort kalorierna...

    Svar: haha, ja spring på du! Vi fick lite vi mä, kanske va de leftovers leftover, men gott va dä. Kul att tiggeri kan löna si ;). Har precis blivit klar mä provet pust! Vet redan att de kommer tycka att de föör mkt o fööör svårt!
    Mårten Loberg

    2012-11-15 | 20:41:16
  • À-C säger:

    Hon är snäll och duktig på att baka Ingrid iallafall! Nu ska jag sluta sova i soffan och flytta till sängen så jag orkar upp till möte med chefen imorronbitti... Nattinatti:) PS hör just engelska kommentarer om Zlatan... Med lite beundran i rösterna faktiskt:)

    2012-11-15 | 22:44:48

Kommentera inlägget här: