wolferthegreat

Vardagslunken infann sig snabbt...

Kategori: Allmänt

Efter den härliga trippen till Cern börjar vardagen rulla in, solen skiner men ingen snö ännu. Bläähää...
Får roa mig med att plåga lite elever med matteprov idag. De sitter här djupt koncentrerade, och jag knattrar på min dator. Stackarna, inte för att mitt tysta knattrande hörs, men att sitta pressas av en elaking som mig. Jaja, visst låter det lite drygt att jag sitter o skriver blogg, samtidigt som jag ska ha koll på provet. Ingen fara med det, har faktiskt arbetat också, rastar bara lite nu...
 
Trodde jag skulle få besök av en närstående denna helg som kommer, men inte ett ljud därifrån, så det blir väl tji den här gången också. Får väl roa mig med mina kollegor då på nåt afterwork eller nå´t.
 
Ny curlinghall häruppe som snart ska invigas. Medlemsavgifterna ökade med 150%, till 2 000 kr! Va f-n har det blivit en golfklubb helt plötsligt?Snyggt jobbat! Ok, man kan få bli medlem för 1 200 kr också, men då krävs det några arbetsinsatser under säsongen.
 
                                                                                    ELLER
                                                                                                          
Nuså, skrivtiden slut och LUNCH!! Bajbaj

Kommentarer

  • AC säger:

    Kom med oss på Stefans "farvälafterwork" ifall släktingen inte dyker upp. Blir jättetrevligt tror jag:)

    Svar: TE-programmet går dit direkt efter jobbet ;)
    Mårten Loberg

    2012-11-08 | 15:40:50
  • AC säger:

    Vilken tid är direkt efter jobbet?

    Svar: Haha, ja säg det den som kan... Skulle tro nånstans vid 3-½4 ?
    Mårten Loberg

    2012-11-08 | 19:58:25
  • AC säger:

    OK...vart skulle vi träffas förresten? Har totalt missat det...

    2012-11-08 | 20:06:05
  • AC säger:

    Jomen nu vet jag...har pratat med Stefan som skickar mail ikväll...det blir Hilmas...

    2012-11-08 | 21:17:26

Kommentera inlägget här: