wolferthegreat

Äntligen kan jag...

Kategori: Allmänt

slappna av lite. Har haft en ruggig migrän sedan i lördags plus en mysko tandvärk som jag inte kan lokalisera riktigt... Tror att det är en gammal plomb som håller på att lossna, vilket kanske inte är så konstigt när de har suttit där ett antal år, och min batteridrivna tandborste har en vibration som skakar om vid användning.
 
Har äntligen kunnat tända lite lampor o ljus, samt ha TV:n på full effekt, vilket är omöjligt när migränen sätter in. Ni som har migrän vet vad jag pratar om...
 
Lyssnar nu på en Carolaplatta "Carola Jul i Bethlehem", men ni vet att jag är inte det minsta religiös, men den här kvinnan har en makalös röst, och dessutom jkligt snygg ;), Rogivande som sagt!
 
Så, nu äntligen kan jag äta lite julmat, och kanske till och med göra min Jansson?
 
Det enda som saknas just nu är de som ligger mig mest om hjärtat...
 
GO FORTSÄTTNING!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: